Prima zi de Gradi,si veterana in clasa a-II-a


Astazi a fost prima zi de gradi a baietelului ,ce de emotii,ce de temeri,si ……..degeaba!

Baietelul meu pe langa faptul ca este un mare curajos,nu a plans deloc,din contra era super fericit „””ura, a „copii””,iar educatoarele si ingrijitoarele mi l-au laudat ca este tare descurcaret in toate.La somnic le-a cam dat putin batai de cap,ca el ar mai fi vrut sa se joace,apoi a inteles ca toti copii trebuie sa doarma si a procedat la fel.
Dupa pranz cand am mers de asta data si eu sa il luam de la gradi,nici nu ne baga in seama,era super preocupat sa faca castele si nu vroia nici in ruptul capului sa il mai luam de acolo.Mai devreme ma intreba de doamna,unde sta?,ce face ea acum,apoi intreaba si de buia,asa le spune el la doamnele mai in varsta😀 , si buia aceasta nu este tocmai in varsta, este tot educatoarea lui, dar nu vrea sa-i spuna doamna la fel ca la cealalta educatoare si pace.Este bine totusi ca pe doamna educatoare nu o supara acest lucru,chiar daca nu are  nepoti inca,practic la adoptat pe baietelul meu ,asa de drag ii este de el.

 

Si pentru ca nu puteam sa-i ducem pe amandoi,ne-am impartit in 2 echipe sotul cu baiatul,si eu cu fata,in schimb am recuperat la plecarea din gradi.

Si acum imagini cu Mario in prima lui zi de gradi,pregatit de plecare.

 

Si acum si printesa mea in prima zi de scoala,cu ea nu mi-am facut deloc probleme ca deja este veterana,a trecut in clasa a II-a si deja se simte asta.

 

Pentru toti parintii care au copii la scoala, sau gradi,va doresc din toata inima ca puiutii vostri sa aiba un an plin de impliniri,si mult,mult succes!

Pe curand

Maria.