Distributie seminte Banca de Gene


Va rog sa puneti in e-mail si numele sau corespondenta Blogului,pentru ca am primit foarte multe adrese care nu corespund deloc cu lista mea

Adrese clare pana acum am de la

2.Claudia /Buzau

3.Monica /Murflatar Constanta

4.Aurelia /Bucuresti

5.Ovidenie Veronica/PH

6.Flori /Bucuresti

7.Alexandrina /Secaria

10.Bratasanu Constantin /Com.Limanu Constanta

PentruDomnul Bebe Neagu,va rog sa imi mai scrieti exact ce fel de seminte doriti in afara de cele de la Banca de Gene,ca sa nu faca sotia dumneavoastra doua drumuri pana la mine,imi scrieti pe e-amil multumesc

Pentru Domnul Dan Marinescu din Iasi v-am notat in lista si accept schimbul dumneavoastra,nu imi puneti foarte mult,multumesc!

Pentru Doamna Spataru Nicoleta din Iasi,eu nu vand semintele le dau doar la schimb,asa ca va hotarati ce seminte doriti,si daca mai am din ele le dau la schimb cu cea mai mare placere,rog puneti lista doar pe e-mail,multumesc.

 

Va rog sa imi trimiteti adresele voastre pentru a putea sa va distribui semintele!!!.

Astept adresele voastra la e-mail madonastan@yahoo.com,in functie de primirea adreslor voastre voi pune prin posta RO semintele mult asteptate.

Numai bine!

Maria

Si ultima lista de distributie a semintelor de la BG

facuta pe baza e-mail

1.Monica Alexandria

2.Claudia Buzau

3.Monica Murflatar Constanta

5.Ovidenie Veronica PH

6.Flori

7.Alexandrina

8.Amintiri Vizuale Blog

9.Cris S greenzonelife Blog

10.Bratasanu Constantin Com.Limanu Constanta