Cadou de suflet By Victoria Cus


221020131695si eu fericita de surpriza Victoriei

Astazi am primit un cadou deosebit de la o buna prietena Victoria Cus, http://victoriacus.wordpress.com/  si vreau sa impartasesc aceasta bucurie si cu voi.

Nu ma asteptam,a fost o surpriza nespus de placuta,un cadou facut cu grija si migala de mainile ei,un cadou de suflet pe care il apreciez nespus de mult.

Stiu ca este prea putin spus sa iti multumesc pentru gestul tau,este prea putin sa iti multumesc pentru timpul,rabdarea,dragostea si migala care au dus la realizarea acestui minunat Bolero,si cred ca cea mai mare multumire a ta este ca eu sa-l port.

Asa ca, l-am si probat, si cu siguranta va face parte din garderoba mea pentru iarna.

Iti multumesc din suflet pentru aceasta frumoasa surpriza .

Va pup pe toti .

Cu drag ,

Maria

Cred ca imi dati si voi dreptate,Victoria are maini de AUR! mai ales ca noi nu ne-am vazut niciodata”.

221020131686mai multe modele ale Victoriei le gasiti aici:

http://victoriacrochet.wordpress.com/