Seminte de legume Grecia


 

De curand sunt in posesia altor noi seminte de legume ce isi vor gasi neaparat un locusor la anul in gradina mea,mi-au fost trimise de curand din insorita Grecie de  surioara mea,careia  ii multumesc foarte mult.

Toate mi-au placut foarte mult,si ma bucur ca de la anul vor fi mai multe noutati prin gradina mea,in special fasolea la 1M ,am auzit eu de ea prima data de la Victoria,dar habar nu aveam cum arata,initial am crezut ca tufa creste pana la 1 m,dar de fapt era vorba de teci  😀 ,asa se intampla de cele mai multe ori cand nu cunosti😀 .

Vinetele cica ajung pana la 2 Kg bucata,abia astept sa  vad si asta😀 , ca eu asa fructe gigante nu am mai avut in gradina,ardeiul gras este foarte rezistent in spatiu deschis,ceea ce este foarte bine pentru mine.

Din criza de timp nu am reusit sa le evaluez pe fiecare,dar este destul timp pana in primavara anului viitor sa ma documentez mai bine despre ele😀

Vizionare placuta!

Pe curand

Maria