In Gradina Mariei la sfarsit de Septembrie


 

A venit toamna, luna Septembrie este pe duca,dar,gradinile inca ne mai bucura cu roadele lor,cei drept nu la fel de bogate, si parca nu la fel de gustoase,dar legumele si  fructele sunt la fel de sanatoase si pline de vitamine.

Am dat startul la cules de vie,ma rog sotul,ca eu nu ma incumet la asa inaltime!

 

Imbietori, strugurii, ne asteptau de mult la cules!

rosiile inima de bou inca mai rezista eroic

rosii portocalii se mai gasesc dar foarte putine,sunt mai putin rezistente la clima mea.

si alte rosii

rosii inima de bou de la vecini mei

rosii rose de la banca de gene,astea sunt cele mai rezistente si mai productive rosii pe care le-am avut pana acum,sunt pline de rosii,flori, si gogonele

unele au facut practic un tunel,abia am reusit sa mai strabat prin ele

si inca unele care abia au rasarit,numai ca ele nu stiu ca noi nu locuim la tropice😀

si astea tot din seminte de la rosii cazute pe jos,sunt ceva mai avansate vad ca au si flori😀

si puii mei fericiti ca au ajuns la tara

recolta de rosii la sfarsit de septembrie

vinete

ceva ardei

ceva fasole si urcatoare si pitica

conopida se incapataneaza sa mai creasca,chiar daca eu nu mai am nevoie deloc de ea

varza in schimb a fost suferinda din cauza ca nu a avut cine sa o ude

si au mai rams 5 pepeni,am luat 2 deja acasa si am mai lasat 3 pentru tura viitoare

castravetii sunt putini si multi imbatraniti

dovleacul meu inca mai rezista in Prun”😀

praz si ceapa verde

Si gata si luna Septembrie in Gradina mea!

Sa aveti o saptamana minunata!

Pe curand

Maria