Gradina Mariei in 20 Octombrie


Gradina este spre sfarsit la acesta data,totul da semne de oboseala ,daca pana acum doua saptamani ma mai puteam bucura de verdeata,acum totul este aproape ruginiu.

Saptamana viitoare cu regret voi trece si la stransul gradinei,in ladite voi pune legumele frumoase si sanatoase,apoi le voi depozita intr-o magazie sa ma pot bucura de legume proaspete si luna Noiembrie.

Si acum imagini din gradina mea in luna Octombrie

Rosii

Vinete

Ardei,sau ma rog ce au mai ramas din ei!

Ceapa verde,ceva praz.

Dovleci de placinta

 

Spre bucuria mea inca mai gasesc dovlecei,imi plac mai mult proaspeti decat din congelator.

 

Am mai gasit si 2 pepeni,cei galbeni insa nu au mai fost comestibili.

au fost deliciosi

 

am mai bagat o tura de gogosari si ardei la congelator si catva la bidon

 

 

si amestecati cu gogonele,varza rosie,morcov si telina

Am facut si Tuicomicina cum ii zice al meu!!!

Este de un real ajutor sa ai in pivnita acest elixir,asta am constatato de cand am cumparat casuta acolo,degeaba ii imbiam eu pe cei care mai veneau sa ne ajute la treaba,cu cafele,vin sau bere,tuica la ei este litera de lege,asa ca ne-am conformat si noi,si avem grija sa nu lipseasca din camara noastra!

Vizionare placuta!

Pe curand,

Maria