Fugiti…………………….la tara!!!


In sfarsit am reusit sa ajungem la casuta noastra de la tara.

Bucurie cat cuprinde,atat din partea noastra a adultilor ,dar mai ales a copiilor.

Ajunsi la destinatie am gasit……………………. brrrrrrrrrrr,mult frig in casuta

Incerc sa fac un foc in soba,sau ma rog asta imi este intentia,nu vrea nu merge…….

me who help me

vine in ajutor sotul

 

Vine in ajutor si Mario,,,,,,,citez,,,mami tata oc!

nu mami tati nu a luat foc,,,

Karina ne priveste ingandurata

,,,,….deodata izbucneste ,lasa tati nu te intrista, este  destul foc  in interiorul caloriferului.

Se aprinde focul,se stinge si iar ……………………………….se aprinde.

Offffffffffff, oare se va mai incalzi o data si casa asta????????????!!!!!!!!!!!!!!.

mai bine faci un gratar tati, ca la asta  esti cel mai priceput…………….

sa te ajute si mami,cu………………………………privitul.

 

plictiseala………….merg sa vad daca am si eu ceva flori,……………si am gasit

ghiocei aproape infloriti

trandafiri mei cataratori,sunt inca pui

si in gradina ceva verdeata

prea mult aer ……….am obosit …………

vrem baie ,papa,si………………………………………la somn

Asta a fost tot pentru astazi,maine va tinem la curent cu ultima noastra zi petrecuta la casuta noastra de la tara.

Pe curand

Maria