Bucurestenii cu pofta de viata!!!


La sfarsitul saptamani am fost la casuta noastra de la tara,ieri a fost o zi foarte agitata,cu foarte multe vizite si vecini noi la tara.

Multi dintr-e ei vechi vecini,alti cu case in constructii sau teren proaspat cumparat pentru casuta,si toti sau gasit tocmai ieri sa ne viziteze.Dupa toata aceasta agitatie,am uitat si Laptopul la tara, si cateva bagaje mai putin importante,cel mai rau imi parea de stick ,unde era salvat si ceva din ultima zi petrecuta la tara.

Dupa toata agitatia am ajuns acasa.

Ma gandeam la viata noastra de la Bucuresti,suntem vecini de ani si ani de zile,si abia ne cunoastem si ne salutam din complezenta.In schimb la tara majoritatea de pe straduta noastra sunt bucuresteni,au cumparat case,loturi pentru contructii,sau pur si simplu si-au facut cabanute pentru petrecerea timpului liber.

Insa nu mai sunt deloc acei oraseni taciturni,toti sunt cu pofta de viata,toti vor sa te cunoasca ,toti vor sa sa-le intorci neaparat vizita,dar mai ales majoritatea iti vin in grup la poarta.

Sincer am ramas putin uimita,doar sateni vin asa,ei sunt o comunitate mai unita asa la tara, si stiu tot ,sau vor sa stie tot.

Una peste alta m-am bucurat sincer de vizite,chiar daca au fost oarecum istovitoare, asi fi dorit sa avem asa ceva si la oras,poate lumea nu ar mai fi unerori acra,sau indiferenta.

Socializarea indiferent de mediul in care traiesti,te face sa simti ca traiesti,te face mai zmabitor,mai atent si mai bun.