Din perlele copiilor noștri


 

Dimineață tati ii ofera fetitei lui un buchețel de zambile

-Tati :iți plac zambilele Karina?

-Karina:eh…mda îmi plac…

-Tati:????😀

Karina: e…….da parca arătau mai bine dacă puneai și un bănuț roz de 10 lei lângă ele😀

Karina  discuție interminabila despre naștere

Karina: mami pe mine m-a adus barza?:D

mami:nu Karina

Karina:atunci pe mine cine m-a adus???!!!

mami:pai…………mami sa rugat mult la dumnezeu sa te trimită din cer special pe tine.

Karina și m-a trimis cu avionul?

mami:offffffff😀,nu Karina…….dumnezeu te-a trimis în burtica mea

Karina:bine,și atunci eu cum am știut sa ies singura din burta ta?😀

mami:pai :D….tati m-a dus la spital și doamna doctor a făcut o tăietura mica pe burtica si te-a scos de acolo.

Karina:  și pe Mario tot asa la scos doctor din burtica ta?

mami:da

Karina:aha…și nu tea durut când te-a tăiat?

mami:nu, deloc eram foarte bucuroasa ca o sa te vad.

Karina:e foarte bine ca nu te-a durut deloc…

mami:de ce spui asta?

Karina:pai ma gândeam ca dacă nu te-a durut deloc sa te duca tati la doctora înapoi

mami:pai…de ce sa ma duca la doctora mami ???

Karina:sa iti mai facă o tăietura mica la burtica sa-l bage pe Mario la loc,ca numai avem nevoie de el.😀

Bunica din partea tatălui în vizita la noi

Karina:buia îmi dai un bănuț albastru de 100 de lei, sa iți spun ce zice mami despre tine😀

Bunica:ii da 100 de lei,acum spune-mi ce zice mami de mine?

Karina:pai de fiecare data când suni îmi zice ca o sa vi la noi în vizita

Bunica:asa și????……

Karina:și îmi zice mie ca tu trebuie sa dormi neapărat în camera cu mine

Bunica :aha,…….si ce mai zice?

Karina:pai  ………….mami nu mai zice nimic…..eu ii zic sa nu te tina prea mult la noi😀

Discuție Karina și mami despre bani

-Karina:mami i-ai dat azi bani lui tati?
-mami: nu ,Karina
-Karina:ce bine.Atunci îmi dai mie toți banii pe care trebuia sa-i dai lui :D

Despre pedeapsa celor doi copii

mami:cine a vărsat apa pe parchet?

-Mario:ka(Karina) apa os(jos)

-mami:a vărsat  Karina apa pe jos Mario?…….sau tu ai vărsato  :D

-Mario:nu,bebe apa os(jos), ka(Karina) apa os(jos)

-mami:bine atunci trebuie sa o pedepsim pe Karina,ca a vărsat apa pe parchet

-Mario:da,da,da😀

-mami:drept pedeapsa ii da o ciocolatica Karinei

-Mario:mami nu ka apa os ……bebe apa os

-mami : aha deci tu ai vărsat apa și m-ai mințit..:D

-Mario:mami depse cioco bebe(adică:mami pedepseste-ma doar  pe bebe și dai ciocolata):D

Dimineața la micul dejun

-Karina:mami ieri ne-a spus doamna învățătoare  sa nu venim bolnavi la scoală

-mami:are dreptatea doamna,un copil bolnav trebuie sa stea acasă,pentru ca ii îmbolnăvește și pe ceilalți

-Karina:atunci eu azi nu merg la scoală

-mami:de ce Karina?

-Karina:pai astăzi simt eu ca ma îmbolnăvesc😀