O noua leapsa superba


Aceasta invitatie mi-a fost trimisa de dordefemeie

Va invit sa raspundeti la aceste intrebari pe toti cei carora va place, dar trec si cateva nume:

gradinareasa 

  mariafebruarie,    

victoriacus;

eliannagarden,

pasipecaleacredintei,

bucatariaalexandrei.

jurnaldegradina

legaturadepatrunjel

cuelisa.

tzukutzaworld

silving

nefericirea

arakelian.

ursuflorin

primpas.

gabrielastefan.

O noua leapsa superba

1. SUNT…O persoana perseverenta,intelegatoare,volubila, poate uneori prea volubila,si transanta.

 2. AS VREA…Sa pot fi in mai multe locuri deodata,sa pot fi mai mult alaturi de cei dragi,iar putini prietenii pe care ii am sa le pot fi alaturi mai mult decat o fac acum.

 3. PASTREZ…In suflet toate emotiile care m-au incercat de-a lungul timpului,tin in cutii amintiri nenumarate,dar cel mai mult pastrez cu sfintenie tot ceea ce copii mei confectioneaza ,si incerc cat de mult posibil sa surprind toate momentele frumoase din viata noastra pentru a le pastra vii cat mai mult timp.

 4. Mi-aş dori…Sa fim sanatosi,sa fie sotul mai mult langa noi,iar copii nostrii sa ne bucure ca si pana acum cu realizarile lor.

 5. Nu îmi place…Sa fiu mintita,sau constransa

6. Mă tem… nu ma tem decat de Dumnezeu

7. Nu pot să înţeleg… Gelozia,Rachiuna si Invidia

8. Aud… doar ceea ce mie imi convine si ce este benefic

9. Îmi pare rău… Imi pare rau ca uneori sunt impulsiva si taioasa atunci cand am dreptate,in rest nu regret nimic din ceea ce am facut pana in present.

10. Puţini oameni… Traim intr-o lume plina de invidie si nepasare,putini oamenii mai stiu sa fie omenosi,uitam uneori ca viata este asa de scurta si nu stim sa o infrumusetem la fiecare clipa.

11. Îmi place… cred ca nu asi avea timpul si spatial necesar sa scriu despre ceea ce imi place,iubesc tot ce este frumos si tot ceea ce ne inconjoara,iubesc natura pentru ca ea imi da impusluri nebanuite,imi place viata pe care o am si nu asi schimba nimic din ceea ce am.

12. Nu sunt… prea intelegatoare cu cei care gresesc de foarte multe ori,si nu sunt in stare sa isi asume vina.

13. Cânt… nu prea cant,in schimb canta fetita mea cat pentru intreaga familie

14. Joc teatru… niciodata

15. Niciodată… sa nu spui nu ,,niciodata”!

16. Văd… un viitor mai bun pentru copii nostri , si mai multa intelepciune si implicare

17. Rar… fac lucrurile care imi displac

18. Plang… foarte rar

19. Am nevoie… de mai mult spatiu si de mai mult timp

20. Ar trebui… sa ma implic mai mult in viata sociala,sa pot avea timp de voluntariat sa pot ajuta oamenii care au reala nevoie de  ajutor.