Achizitii noi pentru Gradina


Am dorit in mod special sa scriu despre acest lucru,pentru a ajuta pe cei necunoscatori ca si mine.

Acum ceva timp am cumparat o pompa de gradina,pentru ca nu am vrut sa fortez hidroforul care imi baga apa curenta in casa.

Zis  si  facut, am luat magazinele de specialitate la colindat si ne-am oprit la un model  .

Am cerut parerea expresa a vanzatorului de pe raionul respectiv,care ne-a asigurat sus si tare ca sunt super bune,ca au un debit bun ,etc,numai ca la proba contrarie am constatat  ca am tras o mare teapa”,adica am dat 600 de lei,ma rog 599.99 lei pe o pompa care uda ca la robinet.

pompa cu pricina arata cam asa

de buna este buna nimic de zis,este functionala are 2 ani grarantie dar daca aveti rabdarea sa udati in 2 zile cateva fire de legume……..,atunci o puteti achizitiona,dar din punctul meu de vedere nu se merita.

Poate in schimb fi folosita pentru rasaduri,pentru ca lor le trebuie doar cu picatura apa,sau domne fereste la inundatii pentru a scoate apa .

Daca in schimb doriti sa achizitionati o pompa doar pentru udat, cele mai bune si cu foarte multa presiune sunt cele tubulare.

O pompa din aceasta mi-am achizitionat si eu astazi,la cat au laudato ca are presiune ca scoate nu mai stiu cate tone de apa pe ora,sper sa fie ceea ce imi trebuie mie,la 799.99 ,ma rog 800 de lei cat am dat pe ea macar sa fie buna de ceva.

Asta voi vedea insa sanbata cand voi ajunge sa o punem in functiune,oricum dupa sapaturi la mai multe cunostinte,mi-au recomandat doar pompele tubulare, in nici-un caz cea pe care am achizitionato prima data.

Noua mea achizitie arata asa

Si pentru ca tot am fost prin magazine am mai facut cateva achizitii,mi-am luat dovlecei ornamentali sai pun pe langa copaci,si mi-am mai luat un soi lung de castravete pe care l-am pus imediat la pahare

Sa aveti o zi minunata!

Pe curand

Maria