Prunul cu Dovleac Turcesc!


Am un prun batran ce face prune albe si mari,este lasat mostenire de la vechi proprietari,cum inca mai produce si el acolo cateva  prunisoare, inca nu m-am indurat sa-l tai.Anul acesta sa dovedit ca poate produce si altceva,si a ajuns fara sa vrea vedeta,prietenii mei veniti astazi in vizita la mine sau minunat,niciodata nu au mai vazut un dovleac turcesc intr-un copac,asa ca nu mai conteneau sa se minuneze si sa-i faca foto.

Cei drept nici eu nu am mai vazut pana acum,mai pun eu pe langa copaci dovlecei ornamentali dar niciodata nu am pus dovleci turcesti,desi se afla la o distanta mare de copac,se stie ca vreji lor cresc foarte lungi,si unul dintre ei cum nu m-a vazut putin ca trec pe la gradina,si-a  facut repede de cap, si a dat repede iama in prun,si prunul mamos,la primit cu bratele deschise,ba chiar la adapostit sa nu cumva sa cada mititelul de la asa mare distanta 😀

Pana si batranica de langa noi la observat, si vrea si ea cateva seminte din fruct,,,Citez maica asa minunatie , sa urce el diatami dovlecele in pom na-m mai vazut,sa-l ti maica de prasila, si sa imi dai si mie cateva seminte sa urce la anul si la mine in pom „”!   am incheiat citatul .😀

Vizionare placuta si un week” superb!

Pe curand

Maria