Au dat startul la copt!


In sfarsit au  dat startul la copt si tomatele mele pe care le astept de multa vreme,sunt un soi deosebit, traditional, din zona unde am casuta, v-am facut cunostinta cu el intr-un articol anterior.

Ei, daca acolo ati putut vedea doar fructele lui verzi, acum sa va fac cunostinta cu fructele lui copate.

Momentan sau copt doar 2 fructe la o singura tufa,eram foarte nerabdatoare sa vad ce culoare vor avea,m-am lamurit repede,la aceasta tufa, fructele sunt de culoare rosie.

Acum astept si fructele la cealalta tufa sa se coaca,si mai sper ca va avea fructele roze cum am vazut la vecina de unde  le-am procurat.

O diferenta pe care am observato la cele 2 soiuri, este cu privire la miezul tomatei,daca primul soi de la tomatele primite de la vecina nu avea miez deloc,cel de la mine are putin miez dispus pe partea stanga,in schimb si unul, si celalat, tot putine semite au.

Din doua rosii abia am colectat 10 seminte,totalizate ca si numar, oricum nu ereau mai mult de 30 de seminte  pe fruct,astept si celelalte sa se coaca sa mai pot lua samanta.

Spor la strans seminte si voua!

Pe curand Maria.