Soricelul Inotator!


 

Asa cum va spuneam acum aproape o saptamana o vijelie puternica a afectat grav firele de inalta tensiune,cum toate merg in casuta pe baza de electricitate, si vazandu-ne  noi in imposibilitatea de a folosi istalatiile din  baie  si bucatarie timp de 2 zile pana la remedierea problemelor am fugit pentru cateva zile acasa.

Numai ca in lipsa noastra catva inoportuni care nu au tinut cont ca au, sau nu lumina, ne-au invadat casa,asa ca trebuia musai sa scapam de ei.

Primul lucru pe care l-am facut, am bagat de urgenta aparatele in priza, aceste aparate  emit niste unde sonore deloc pe placul lor,a doua zi insa ,am dat nas in nas cu un intrus de era sa mor de spaima lui😀

Ei imi zic s-a obijnuit cu sunetele ,sau nu au pe unde sa mai iasa,ca ei vin pe sus,trec prin 3 izolatii plus inca una din vata de sticla,asa ca trebuie cumva sa-i eliminam.

Am luat eu instructiunile de la aparate si m-am pus pe citit,nimic nu se schimbase intre timp,tot aceiasi  frecventa pe mp era,unul singur face fata la 150 mp patrati, asta daca nu ereau undele oprite de ziduri,asa ca noi ne-am luat 4 sa punem cate unul in fiecare camera ca sa fim siguri ca nu se opresc undele pe undeva😀 , si cum nu am gasit altceva in plus fata de ceea ce stiam,am lasat instructiunile de-o parte si ne-am pus pe facut capcane prin casa.

Ei da sa stiti ca sunt super pretentiosi,sunca de pui cu paine si cascaval nu le-a fost deloc pe plac,au mancat doar sunca de praga cu bucatele de cascaval😀

Si acum sa va spun si secretul reusitei noastre la prins de soricei😀

Am folosit traditionala capcana pe care o folosesc vecini mei si anume

Reteta”

-se ia o strachina ,si mai multe daca aveti  multe camere

-o scobitoare

-o nuca

-o bucata de geam

-sunca de praga si cascaval taiat cubulete

Luam scobitoarea si infigem la un capat rand pe rand o bucatica de sunca una de cascaval si iar 1 bucatica sunca

Celalalt capat lasat liber al scobitori ii  infigem o nuca

-asezam geamul in camera pe parchet si punem scobitoarea

-deasupra geamului punem inclinata strachina si o sprijinim de nuca,cam pe la jumatatea nuci sa stea marginea la strachina ca are mai multa stabilitate

-avem grija ca dejunul astfel pregatit al  intrusului sa fie in interior,iar distanta dintre geam si strachina sa nu fie foarte mare ca sa fure prada si el sa scape.

-in momentul cand el intra sub strachina atras de mancare si vrea sa se infrupte cu ea,zbanc misca nuca,nuca misca strachina, si strachina cade, si astfel il prinde,este ceva gen povestea ridichea uriasa””😀

Sa stiti ca eu am avut foarte mari reusite in 2 zile a prins sotul 4,acum mai am 2 chiriasi ,da nu le pun capcanele ca e sotul la servici 24 de ore si mie imi este teama sa-i scot.

A…..,era sa uit un ultim amanunt la fel de important,de asta data este inventia sotului,dupa prinderea soriceilor in capcane ,sotul ia galeata de la baie ,o pune in cada cu putina apa,rastoarna soricelul in galeata si din cand in cand ii mai da cate un mop in cap, ca soricelul sa inoate continuu pana oboseste si astfel sa se inece mai repede.

Si acum sa va fac cunostinta cu unul dintre soricei proaspat prins in una dintre capcane,,si care la cate mopuri ia tot dat sotul in cap nu obosea de loc😀 ,asa ca el a fost si botezat repede de copii  nostri ”Soricelul Inotator”!

Vizionare placuta!

Pe curand

Maria