Distributie de seminte Banca de Gene


Pentru ca am zis ca voi publica acest articol in luna august,am zis sa ma tin de promisiune ,distributia semintelor restante o voi face insa dupa jumatatea luni septembrie ,deorece multi nu sunteti din Bucuresti si sunt nevoita sa trimit prin posta,iar programul meu in aceasta perioada este foarte aglomerat.

Veti primi cate 30 de seminte din fiecare cele trei soiuri

-soiul inima de bou

-soiul roze

si soiul de rosii protocalii

ordinea de trimitere a  la cei care a ajuns deja atat ca si fruct cat si ca si seminte,o parte sunt prietenii mei ce au casute la tara in mare parte sunt cei de la tara unde am casuta si doar catva care m-au contactat pe e-mailul de la gravatar si ne-am intalnit in Bucuresti.

-Cristina S Bucuresti

-Mirabela C Bucuresti

-Mihai T Bucuresti

-Raluca Bucuresti

-Florica Bucuresti

-Cornelia Bucuresti

-Mihaela Bucuresti

-Monica Bucuresti

-Mia Bucuresti

-Gigel Bucuresti

-Florin Bucuresti

-Reli Bucuresti

-Lavinia Bucuresti

-Marin Bucuresti

-Marin Stefan Bucuresti

-Jeny Bucuresti

-Moni Ciorogarla + 2 persoane

-Vlad Cartierul Rosu

-Lia Dambovita

-Gheorghita Dambovita

-Ionica Dambovita

-Leana DamBovita

-Costica Dambovita

-Ion Dambovita

-MAria Dambovita

-Lili Dambovita

-Victoria Cus Giurgiu

-Mirela Dambovita

-Silvia Dambovita

-George Dambovita

-Fanica Dambovita

-Ionut Dambovita

-Matei Racari

La cei de la tzara am dat mult mai multe dar nu am reusit sa ii notez pe toti,

Stiu ca pe Blog multi ati solicitat deja seminte ,cum lista este destul de lunga voi dona gratuit la primi 10 inscrisi pe e-mail ,distributia semintelor o voi face incepand cu jumatatea luni septembrie.Va multumesc pentru intelegere!

Si ultima lista de distributie a semintelor de la BG

facuta pe baza e-mail

1.Monica Alexandria

2.Claudia Buzau

3.Monica Murflatar Constanta

4.Arsenie Rodica Vaslui

5.Ovidenie Veronica PH

6.Flori

7.Alexandrina

8.Amintiri Vizuale Blog

9.Cris S greenzonelife Blog

10.Bratasanu Constantin Com.Limanu Constanta

Pentru cei de la punctele 6,7,8, si 9 prieteni mei de pe Blog va rog sa imi confirmati in articol daca mai vreti semintele,daca nu, sa imi scrieti, ca sa pot sa dau la urmatorii !Semintele le veti primi dupa jumatatea luni septembrie,am sa va contactez cu cateva zile inainte de a trimite semintele prin e-mail, ca sa imi confirmati adresa exacta la cei care mi-ati trimiso deja prin e-mail, si la cei care nu am adresa!

Mai am o prietena tare draga pe Blog,imi cer scuze ca numai stiu Blogul tau,asa ca sa te recunosti aici in postare ,mi-ai trimis o poza pe e-mail in visin la soacra ta,vreau sa imi confirmi si tu,oricum tie iti dau si fara sa te pun pe lista.

Lista de Distributie a semintelor de la BG s-a incheiat!

-Pentru ceilalti care doresc aceste seminte le pot trimite doar la schimb cu alte soiuri de seminte romanesti!

Multumesc pentru intelegere!

adresa mea de e-mail este ca cea de la gravatar madonastan@yahoo.com

 

Suplimentar pot da aceste seminte doar la schimb cu alte seminte de la voi traditionale romanesti!

Va multumesc pentru intelegere!

Pe Curand

Maria