Rosii din Gradina Minunata a Victoriei


In primul rand vreau sa iti multumesc draga Victoria pentru soiurile minunate de rosii pe ca le-am primit de la tine,sunt superbe.
Sunt soiuri deosebite atat ca aspect ,dar si ca gust,m-au incantat foarte tare,chiar daca eu nu asteptam nimic in schimb pentru rosioarele mele de la banca de gene .
La anul vor avea un loc de cinste atat in gradina mea cat si in gradina unei vecine.
Multumim!

Si acum vreau sa va arat si voua,rosioarele din gradina minunata a Victoriei!

Desi toate mi-au placut foarte mult,cel mai tare insa am fost incantata de acest soi,initial am crezut ca este un gogosar in miniatura,este un soi ce merita toata admiratia,cel putin a mea.

Ce am constatat la aceste soiuri sunt rezistenta lor,soiurile mele romanesti sunt muuuult mai perisabile,dar acestea vad ca se pastreaza foarte bine.
Pentru ca am si denumirile la ele ,voi incerca sa le caut pe net sa vad cum pot avea grija de ele la anul.
Astept insa sa vad si cum se comporta ele pe plaiurile noastre mioritice,asa ca draga Victoria daca citesti postul meu,te rog sa iti faci timp si sa ne incanti si pe noi cu minunatiile din gradina ta.
Sa aveti un week” minunat !
Pe curand
Maria