Pe curand draga Gradina


Nici nu stiu cand au trecut asa de repede cele doua saptamani de cand sunt la casuta de la tara,astazi am facut deja prima  escala acasa ,dupa bagaje,apoi pana duminica vom petrece cateva zile prin nordul tarii pe la socri unde o vom lasa pe cea mica sa plece cu ei la mare.

Apoi gata cu plimbatul ,asta pana pe 24 cand vor veni  musafirii pe la noi si ne vom petrece iar cateva zile relaxante la casuta noastra draga de la tara,dar pana cand o vom mai revedea am sa ma consolez cu imaginile din gradinuta .

Va invit si pe voi la o scurta plimbare prin gradina mea, imaginile sunt de astazi numai ca buburuzele mele mi-au umblat la aparat si eu nu am observat!

Primul popas il veti  face la rosiile INIMA DE BOU de la BAnca de GEne unde veti face cunostinta cu cea mai mare dintre ele,ea mititica se numeste URIASA

si suratele ei

si au dat si ele in sfarsit startul la inrosit,sau ma rog …..Roze!

si prima rosie portocalie

si alte rosii tot de la Banca de Gene

rosiutele mele semanate in 3 aprilie dau semne si ele……….evident de coacere!

si astea sunt iesite  singurele din samanta cazuta de anul trecut,nu m-am indurat sa le tai pe toate,asa ca am ales cateva si am completat golurile lasate de doamna Coropisnita.

si alte rosii primite de pe la vecini

si vinetele,de cand au inceput sa produca culeg la doua zile ,deja am 3/4 de lada congelate pregatite pentru zacusca

si ardeii

si deja pregatite pentru bagaje

nu i-am luat chiar pe toti am lasat si pentru samanta

am scos si recolta de acum doua zile depozitata la frigider

castraveti pentru samanta,mereu iau doar samanta din prima serie de castraveti!

aici este a treia serie de castraveti

conopida

fasolea pitica  de toamna fideluta

fasolea grasa,tot pentru conservele de toamna,asta ii voi face plasa imediat ce ajung la tara!

comdurul doamnei

dovleac turcesc

varza de toamna alba

si rosie

porumb comun de fiert

floarea soarelui

porumb zaharat

a 4 serie de castraveti

tot porumb zaharat

dovlecel ornamental,la maturitate este galben pai si foarte,foarte ridat,imi place extrem de mult,mai am unul gen para si cei patinson  toamna ii pun in bucatarie sunt superbi

Cam atat am reusit sa fac foto,va doresc vizionare placuta si o saptamana cat mai frumoasa!

Cu drag

Maria