O noua membra a Familiei!


Acum cu ceva timp in urma  va scriam despre Tedy,un catelus tare dragut care a venit intr-o zi la noi in curte si nu a dorit sa mai plece.

Copii mei la indragit foarte mult,asa ca nici nu ne-am gandit sa il abandonam,cum noi veneam doar saptamanal la casuta de la tara,l-am lasat in grija unei vecine,care ii dadea zilnic hrana si el dragul de el ne astepta atat de bucuros week-end,de week-end cand noi veneam la casuta.

Am reusit sa-l deparazitez,vaccinam ,mai greu a fost la baie, ca nu prea suporta apa,ma rog l-am dusat doar putin cu furtunul, dar prea putin pentru cat era nevoie,si asa frechezuit de-o saptamana incoace este plecat pe stadion.

Ei nu,nu…va ganditi ca joaca fotabal,sau ma rog si asta tot un sport este,ca de……depune destul efort sa lupte cu o intreaga echipa de alti catelusi pentru o femela.

Asa ca nu stiu cat v-a dura escapada lui,cert este ca in lipsa lui si-a facut tacticoasa aparitia  o noua membra a familiei,a venit inca din week trecut fix in ziua cand poznasul de  Tedy a plecat in haiducie!

La inceput cand am vazuto asa de slaba si murdara am crezut ca este bolnava si ma temeam ca cei mici vor pune imediat mana pe ea,noroc ca ei dormeau cand si-a facut aparitia.

Se uita in ochi mei asa de blajin si cald de parca  imi spunea hai ca aici este loc si pentru mine….,asa ca nu m-am indurat sa nu o tin si pe ea.

Am dat fuga repede la bucatarie,am luat niste lapte si branza si le-am pus intr-un castronel,s-a repezit saracuta asa de repede la castronel de parca nu mai vazuse mancare in viata ei,si i-am tot umplut castronelul pana cand intr-un final nu a mai vrut sa pape,eu chiar ma gandeam ca poate ii v-a plezni burta de la atata hrana.

Ei si ea tot mieuna,acum nu stiu daca imi multumea sau nu,ca eu nu prea ma pricep dar dintr-o data a venit spre mine si a inceput sa ma linga pe picioare,ei poate era asa un fel de a-mi multumi, dar mie sincer,………. nu mi-a placut deloc.

Am eu asa o chestie,nu imi place cand animalutele se manifesta in acest mod,incet,incet sper sa o dezvat de acest obicei,si sa gasim alte metode de-a ne manifesta recunostinta.

ea este FULGA,nici ei nu ii place unele chesti la mine ,ca de exemplu atunci cand vreau sa ii fac foto

Dar sper ca se v-a obijnui ea ,ne vom intelege noi pana la urma,important este ca noi vorbim,ma rog eu vorbesc cu ea, ea ma asculta….

Si tot vorbind eu cu pisicuta,ca na era de acum noua membra  a familiei,ma gandeam cum pot sa o fac sa arate mai bine pana cand se trezesc copii.

Asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa merg la baie sa iau un bidon de apa calda,cum pisicuta era extrem de murdara imi era teama sa o bag direct in cada si m-am gandit sa-i fac baita intr-o galeata veche.

Zis si facut numai ca planul meu a fost de-a dreptul hilar,la pisica nu ii placea deloc,si m-am tot luptat cu ea pana a zburat practic din galeata afara si a ramas si nespalata si ne deparazitata.

A doua zi a venit spasita ,de fapt au aduso copii,mami,mami ea este Fulga te rog putem sa o pastram?!

Bine mami,dar numai daca nu puneti mana pe ea,trebuie sa-i facem baita si sa o deparazitam!

Baie, nu ma intrebati, ca tot nu am reusit sa ii fac,oricat de mult m-am straduit nu vrea si pace,adevarul este ca imi este si teama sa nu ma zgaraie,asa ca doar cu deparazitatul mai am o problema.

Cum eu nu am avut niciodata o pisica nu stiu daca se poate proceda la fel ca la catel,pentru ca ea pisicuta dupa toate tentativele mele esuate de ai face baie se lingea continuu,asa ca ma gandesc ca daca se v-a linge si dupa deparazitare sa nu fac mai mult rau decat bine.

Voi ce stiti,… deparazitrea ii poate face rau?

Poate ca o zgarda anti purici ar fi mai buna pentru Fulga,dar eu tot asi vrea insa sa o spal ca este foarte murdara si cand se aproprie de mine chiar miroase foarte urat,voi vedea eu pana la urma cum voi reusi.

Cert este ca mai este inca-o problema ,ce voi face cu Tedy cand v-a veni acasa???!,cum se vor intelege ei……,

eu sper ca bine,pana la urma fiecare v-a trebuie sa isi gaseasca locul lui in curte fara ca nimeni sa nu aiba de suferit,asa ca zic eu e loc pentru toti!

Sa aveti un week-end minunat!

Pe  curand

Maria