Si am fost un Bobocel….


Aseara ne-am luat la revedere de la clasa I,am obtinut Diploma de Bobocel pe care au luato toti copii care au promovat ,dar si Diploma pentru rezultate excelente la invatatura.

Ca ne-am mentinut tot anul printre primi 6 copii cei mai buni din clasa,ca am mai avut si rareori momente in care scoala era obositoare si plictisitoare dupa gustul nostru,ca ne-am bucurat de fiecare lectie invatata,ca mami m-a recompensat de fiecare data cand luam numai calificative excelente,ca ne-am bucurat atunci cand doamna invatatoare m-a scos in fata clasei si m- a dat exemplu,ca ne-am bucurat de expozitia cu caietele mele ,ca m-am intristat ca mami punea scoala pe primul loc fata de activitatile mele extra scolare.

Dar ma bucur ca am terminat cu bine si tati si mami sunt mandri de mine!