Prin Gradina Mariei


Lucrarile din gradina mea au inceput sa imi acapareze din ce in ce mai mult timp,asa ca o perioada voi fi nevoita sa postez foarte rar.

Week-endul trecut am fost la casuta noastra draga,eram foarte nerabdatoare sa vad ce imi fac plantutele transplantate cu 3 zile inainte week-endului.

Cele care sau acomodat foarte bine in noua lor casuta au fost rosioarele,apoi vinetele si in ultimul rand ardeii dar in concluzie toate arata multumitor de bine.

Cei drept soarele prea arzator a mai facut probleme la frunzulite iar doamnele Coropisnite  au mai retezat cate un firicel,dar in general sunt bine,drept dovada rosioarele de la Banca de Gene Suceava m-au rasplatit deja cu floricele iar uni dintr-e ardei au deja  catva mugurasi florali .

Si acum sa va prezint Gradinuta mea.

Rosioarele Inima de Bou de la Banca de gene Suceava 10 fire din 24 au deja boboci florali,bine ca ele sunt si cele mai mari ,desi au aceiasi varsta,ele au crescut asa de mari pentru ca si samanta lor a fost mai mare.

Asa ca pe viitor voi alege doar semintele mari si frumoase,pentru ca viitoarele plantute sa fie la fel de mari.

Sa aveti o zi minunata

Pe curand

Maria

Fasole pitica,porumb zaharat si rosiutele semanate  pe 03 aprilie

fasole urcatoare si porumb comun  de fiert

Ardei iute si ardei bulgaresc

ardei capia si gras

ardei gogosar

muguri florali la ardei

vinete

varza de vara

castravetii

ceapa

usturoi

dovlecei

dovleci placinta

dovleci turcesti si pepenii am uitat sa le fac foto,vor urma si ei

catofii

ciresul are deja 3 fructe din primul an

capsunii

si baietelul meu Mario rupt de somn

margarete

trandafirii ataratori albi au deja boboc floral

salata 100% Bio din gradina mea