Rosii Banca de Gene Suceava ultimul Popas”


A venit vara mult mai devreme decat ne-am fi asteptat,chiar daca caledaristic este inca Primavara,la noi s-a instalat deja luna lui cuptor.

Nerabdatoare, si plina de entuziasmul caracteristic mie  ,sa fac loc cat mai repede  plantutelor prin gradina nu am luat in seama si soarele arzator,si foarte rau am facut,pentru ca am facut insolatie si m-am simtit cateva zile groznic .

In schimb ma bucur foarte tare ca,copii au fost  foarte rezistenti in aceasta privinta ,mai ales ca i-am si echipat corespunzator,asa ca am avut de suferit doar eu si rosioarele mele.

Desi le-am pus la calit ,se pare ca soarele nu le-a placut foarte tare unor frunzulite,cei drept sau uscat una maxim 2 frunzulite la o tufa dar in rest sunt bine sanatoase si vioaie,mai putin 2 rosioare pe care le-a atacat domana Coropisnita.

Am reusit sa pun toate rosioarele de la Banca de Gene si rasadurile de  rosii pe care le-am insamantat in 3 aprilie in total 150 de fire,nici nu mai pun mai mult pentru ca si acum am debaraua jumatate de borcane cu zarzavaturi ,bulioane,zacusca ,si sucuri de rosii.

Vor tine cu siguranta si la anul,asta daca vor mai ramane,pentru ca borcanele sunt ermetic sigilate si nu au conservanti.

Rosii Banca de Gene Suceava,,,Inima de Bou””

Rosii Banca de Gene Suceva ,,,,Rosii PORTOCALii””



Rosii Banca de Gene Suceava,,,,,,,Rosii”””!

Si ultimele sunt rosii semanate in 03 aprilie,ele nu au fost deloc repicate,asa ca repicarea lor am facuto direct la locul lor definitiv.

Vineri abia astept sa vad ce fac si celelalte rasaduri transplantate de ardei si vinete pe care din pacate nu am mai reusit sa le pozez,dar cu siguranta vor lua o baie foto cand voi ajunge la ele.

Acum astept cu nerabdare sa merg la ele,acum nu mai am cu cine vorbi dimineata la cafeluta,dupa plecarea plantutelor,balconul meu a ramas pustiu.

Este trist pentru ca mai avem destul timp pana la vacanta cea mare,cand vom putea sta aproximativ 2 luni la casuta de la tara,iar week-endul trece asa de repede,ca nici nu iti vine sa mai pleci.

Astept Vacanta ,sa vina Vacanta!

Va doresc o zi minunata

Pe curand Maria