Startul la Gradinarit


In curand si rosioarele mele vor arata asa😀😀😀


Poate nu voi manca in iunie rosii din gradina ca anul trecut,dar cu siguranta in iulie voi manca rosioarele  din gradina mea.

De saptamana trecuta vecinii mei au dat startul  la plantat   😀

Au pus rosioarele direct in gradina,si ieri au au pus si ardeii si vinetele,vai cat am asteptat clipa asta,numai pot de bucurie.

Din pacate sotul este tot plecat in interes de Sv ,inca nu a venit de la munte,dar asta nu ma impedica  sa plec cu copii mei la casuta noastra draga.

Asa ca azi am pus mana pe telefon si am sunat la prietenii dupa ajutor,help my  :D  ,primul sunat primul disponibil, asa ca are cine ne duce maine dupa ce imi iese buburuza de la scoala..

Nu pot duce insa toate plantutele mele, dar macar rosioarele daca incap in masina tot este ceva.

Asa ca draga sotule,cum nu prea ai semnal la telefon prin creierul muntilor,sa sti ca noi maine plecam la casuta noastra draga,daca intri maine pe net noi suntem deja in drum spre tara.

Te asteptam si pe tine cu gratar si o bere rece cand vei putea veni😀

Va doresc tuturor un week-end minunat si sa petreceti cu bine in aceasta mini-vacanta neasteptata.

Pe curand

Maria