Sinaia


Asa cum va scriam intr-un articol anterior ,astazi am avut programata o vizita la Manastirea Sinaia,dar si la Telegondola.

Daca la Manastire am avut parte de o slujba frumoasa,la telegondola am avut ghinion pentru ca era in revizie asa ca am facut cale intoarsa si am mers la Castelul Peles,si acolo tot de ghinion am avut pentru ca era inchis,la fel  si  Muzeul.

Pacat ca avem o tara atat de frumoasa si nu stim sa comercializam si sa punem in valoare ,istoria,peisajele minunate dar mai ales locurile frumoase si pline de istorie care raman inchise pentru turistul avid de cunoastere .

Dezamagiti putin spus,suntem de-a dreptul suparati,dupa ce ca induram eroic atata frig,suntem primiti cu usile inchise in locurile care ar trebui sa abunde de turisti.

Avem totusi speranta ca maine vor deschide Castelul Peles pentru turisti,sper ca il vor redeschide  si nu batem iar drumul degeaba pana acolo.

Pentru cei care vor sa vina zilele acestea la munte,nu faceti ca noi veniti echipati ca pentru Alaska , este foarte frig,iar de Joi nisorile se reîntorc din nou aici,asa ca nu uitati sa echipati si masina cu anvelope de iarna.

cateva pozici facute astazi