In Week-end din nou la Casuta de la Tara


Astazi fugim pentru vreo 2 zile iar la casuta noastra draga de la tara,suntem odihniti si pusi pe fapte mari,asta daca vreme va tine cu noi 😀

Dimineata am ascultat vremea,iar Busu nu ne-a dat mari sperante ca vom avea un week-end prea frumos,au anuntat si ploi ,dar si frig,prin sudul tarii,sper doar ca va ploua doar noaptea iar frigul nu-ne va tine in casa.    😀 ,cu toate acestea noi plecam,si speram ca vom avea totusi o vreme placuta si fara ploaie.

Inca dis-de-dimineata m-am sculat cu emotie si bucurie stiind ca mergem din nou la casuta de la tara,asa se intampla ori de cate ori mergem acolo,este ceva ce nu pot explica prin cuvinte,ma bucur ca un copil caruia ii daruiesti o ciocolata.

Am pregatit 4 chec-uri pentru dragele mele vecine de la tara ,mai tarziu merg sa cumpar si cateva cornulete cu gem,pe acestea insa  nu mai am timp sa le fac astazi ,  Karinuta iese mai repede vinerea de la scoala,iar unei vecine ii plac tare mult aceste cornulete si nu pot sa nu ii iau.

Intre timp unul dintr-e  checuri  a disparut deja,rasfatel nu a vrut nici sa isi pape cerealele cu laptic de dimineata,a vrut dor praji 😀

asa ca nu au mai ramas decat 3 checuri pentru sesiunea foto 😀 si……….ceva feliute printr-o farfurie. :D

 

 

Va doresc sa aveti parte de un week-end minunat alaturi de toti cei dragi.

Pe curand

Maria