Ultima Repicare


Gata si cu ultima repicare ,si ultima germinare a plantutelor mele,cel putin aici la bloc 😀 ,adevarul ca nici nu prea mai am loc  nici sa pun un paharut cu ceva,darmite sa mai pun o tavita.

Dis-de-dimineata m-am sculat hotarata sa mai repic restantele,adica pe ei dragi mei ardei,care au ramas saracutii  in urma cu repicarea.

Zis si facut  cam asa arata in noua lor casuta.

ardei gras

 

ardei bulgaresc

 

ardei iute

din acestia am pus mult mai putin deoarece nu folosim prea mult.

Si pentru ca am facut loc dupa rasadnitele lor,binenteles ca nu m-am putut abtine si am mai pus si altele la germinat😀

castraveti

 

si putina conopida

Cam asta a fost tot,ne grabim putin sa mergem prin Praktiker si Hornbach ,sa uite sotul de o pompa ,deoarece cea de anul trecut nu mai functioneaza,iar hidroforul ne este teama sa-l fortam prea tare,sa nu ramanem fara apa curenta in casa.

Am noroc ca sotul din februarie de cand a venit din misiune este acasa , asa ca pana pe 23 aprilie cand va incepe munca, avem timp sa mai punem la punct restantele.

Sa aveti o zi minunata.

Pe curand.

Maria