Repicare rosii Banca de Gene Suceava


Aseara am reusit sa aloc timp si pentru repicarea rosiilor de la Banca de Gene Suceava.

Pentru cei care inca nu au citit posturile mele anterioare,vreau sa reamintesc faptul ca aceste seminte le-am primit absolut gratuit de la Banca de Gene din Suceava.

Pentru cei care doresc  seminte traditionale 100% romanesti,seminte pe cale de disparitie la ora actuala in Ro din cauza hibrizilor ce abunda de catva ani incoace piata romaneasca,pot procura aceste seminte completand  un simplu formular pe sitiul lor la Persoane Fizice,

in urma acestui chestionar ve-ti primi intr-un plic absolut gratuit semintele cerute.

Tot ce trebuie sa faceti mai departe ,este sa distribuiti la randul vostru aceste seminte din recolta voastra proprie si altor cunostinte,

mult succes.

Si  acum va prezint plantutele mele de la Banca de Gene, repicarea am facuto intocmai ca in posturile aterioare nu am schimbat nimic.

Rosii inima de Bou in rasadnita

si aici in noua lor casuta

Rosii portocalii in rasadinita

si in noua lor casuta

Si ultima rasadinta de rosii(pe pliculet scria doar rosii,probabil ca ereau mai multe soiuri de rosii in semintele din acel pliculet,voi vedea eu insa atunci cand ele vor rodi).

si in noua lor casa

Asa cum am mai spus,am sa va tin in continuare  la curent cu privire la evolutia lor.

Sa aveti o zi minunata.

Pe curand.

Maria