1Martie


A sosit primăvara.

Sau ma rog ar fi trebuit sa vina conform datei din calendar,numai ca dimineață ne-am trezit cu zăpada așternută peste asfaltul care pana mai ieri era uscat.Singuri care se bucura de zapada sunt copii 😀

Imi doresc ca Iarna sa plece,sa faca loc Primaveri ,dar poate imi doresc prea mult!!!!!!!!.

Copii mei sunt mari fani zăpada, în de-trimetrul meu,care îmi place doar sa o privesc de la geam,și asta numai în preajma sărbătorilor de iarna.

Poate ca am fost puțin dezamăgită,sa vad iar zăpadă la noi.Dar,nu îmi pierd optimismul știu ca în curând Primăvara își va face simțită prezenta .Si o data cu ea, vor dispărea zilele reci, și mohorâte ,lăsând  loc razelor blânde și calde ale soarelui ,sa trezească la viata Natura.

 

La multi ani tuturor de 1 Martie!!!

Bun venit Primavara!!!