Seminte legume;Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava”


Anul trecut am citit un articol despre Banca de Gene,era pentru prima datat când auzeam despre ea.Asa ca ajungând acasă am dat un  searchi pe Google  și am găsit direct pagina lor de prezentare.Pe lângă munca și  grija  depusa de acești oamenii  minunații de a perpetua pe mai departe viitoarelor generații  semințele  noastre de legume 100% Românești ,își găsesc  timpul și bunăvoința de a ne dărui și noua fără vru – n beneficiu din semințele pe cale de disparitie pe care cu grija și atenție ei le conserva pentru noi.Tin sa mulțumesc pe aceasta cale pentru promptitudinea de care dau dovada și bunăvoința  de a distribui aceste semințe tuturor .

Daca doriti seminte de legume romanesti puteti sa completati un formular la:  http://www.svgenebank.ro/index.htm

Eu le-am trimis formularul electronic pe data de 12.02.2012 si astazi pe data de 23.02.2012 ,am primit deja plicul de la ei,mi-au dat mai mult decat am cerut eu.Pe mine ma interesa semintele de rosii insa  ei mi-au trimis mult mai multe seminte de la diferite legume.

Postez mai jos imagini cu pliculețele de semințe,m-ai târziu voi insamnata roșiile de la ei,restul semințelor le voi pune direct în câmp într-un loc separat de celelalte legume ca sa nu se polenizeze.Pentru la toamna cine dorește semințe sa îmi spună,vi le dăruiesc cu draga inima,dar pana atunci am sa va țin la curent cu evoluția lor.