Insamantare rosii 23.02.2012 ;Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava


Astăzi am avut o zi super aglomerata,m-am trezit dis-de dimineața ca sa pot  rezolva cu succes  tot ce era plănuit.

Primul lucru pe care îl fac este sa îmi beau cafeluța, și sa îmi salut plăntuțele.Poate vi se pare ciudat,dar eu vorbesc mereu cu plantutele mele,le dau buna dimineața, le verific sa vad cum se simt,le dau buna ziua și iar le vorbesc ,iar seara nu trece fără a le m-ai vorbi puțin și a le mângâia. Si când tot vorbeam eu de zor liniștită cu ele vine rasfatel,el e băiețelul meu Mario de 2 ani  și ii era tare foame,le pregătesc repejor micul dejun ,alerg cu un aspirator de amețesc prin casa,fugi repede pana jos ca se terminase tocmai astăzi apa.Alt scandal la baie,rasfatel vrea apa multa în cada,eu nu, ca facem un dus, el nu și nu …….offffffff,facem băița repede alta problema rasfatel nu vrea hainutele pregatite de plecare vrea plovarasul cu ți,ți(are o masina pe el)si pantaloni scurti 😀. Fug repede caut plovarasul ii dau pantalonași scurți peste ei cei groși de iarna si super mulțumit rasfatel deschide ușa si așteaptă,așteaptă afara.Offffffff ,îmbracă repede fata(am și o fetita o cheamă Karina),mai dau câteva ture sa vad dacă rasfatel nu a zburat la propriu pe scări ,ma îmbrac și eu și în sfârșit urcam în mașină și plecam.Ajunși cu bine la prima destinație,ceremonia soțului ,lume multa tam-tam deloc pe placul rasfatelului,stam vreo doua ora si plecam.A doua destinație la cumpărăturii acolo super fericita,la asta ma moștenesc pe mine,ce ne mai place noua sa colindam prin magazin (excepție face sotul  :D), sa cumpăram și ce avem nevoie și ce nu ne folosește.Ajungem la casa cu cosul plin ,trecem repede de casa ca am 2 ajutoare de nădejde și alergam spre casa.Ma rog,în drum spre casa mai plătesc câte o factura,ma mai întâlnesc cu doua mămici de la scoală feti,și deh mai vorbește puțin,apoi iar zic gata mergem acasă.Dar,….nu rasfatel vede parcul de lângă noi vrea neapărat și cu miniile pline de sacoșe ma uit la ei săi duc sau sa nu- i duc.Ei hai îmi zic ca nu o fi foc ii duc,traversez încărcata de bagaje și ce sa vezi,rasfatel fuga în colo fuga în colo m-a amețit,hai acasă mami ii zic,el nu a copii,offfffff pai trebuie sa va facă mami papa de prânz el papa,hai ca l-am păcalit ,yupiii mergem acasă.In fata blocului radiosans, vecina atoateștiutoare cu intre-bariile de rigoare,na îmi zic nu puteam sa o ratez.Dupa aproximativ 10 minute de interogatoriu intru în bloc și ce sa vezi nebunia omeniilor de a se certa fără a găsii soluții,care cum și cât au dat zăpada.Cum intrarea la lift era blocata m-ai pierd puțin timp pana ne strecuram printre locatari.Gata am intrat in lift sunt ca și în casa,ei na de unde rasfatel are chef sa urce sa coboare scări nu vrea cu nici-un chip sa intre în casa,intram doar eu și fata în casa fuga repede dezbrăcarea,echiparea mai aleargă sa vad dacă nu dispăruse rasfatel,pun ciorbita la încălzit și il conving pe rasfatel sa intre în casa.Dupa masa ce este mai bun,decât somnul de frumusețe,nu,nu eu copii.Gata și cu sarcina adormitului ma postez în fata calculatorului,vorbesc pe mess puțin,trimit câteva emailuri intru pe Blog mai postez ceva ,când ma suna de jos poștărița sa-i deschid ușa.Merg repede pana jos și îmi da un plic,sincer nu îmi venea sa cred ca cei de la Banca de Gene Suceava mi-au răspuns într-un timp relativ asa de scurt și mi-au făcut bucuria de a-mi dărui semințe de legume românești.Le-am pozat am postat anunțul,acum a mai rămas doar sa public imaginile cu semințele pe care astăzi le-am pus de la ei.Am sa va țin la curent cu evoluția lor .

pe mâine .

seminte rosii , Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava 23.02.2012

seminte rosii inima de bou