Spectacol Karina Palatul Copiilor 12 februarie 2012


Din pacate o gripa severa ma tinut cateva zile la pat, imi este  mai bine dar inca

sunt slabita si nerefacuta complet.

Dar, asta nu ma impedica pentru cateva momente sa pot impartasi cu voi bucuria imensa de a fi parinte.

Nimic, nu umple sufletul de bucurie mai mult unui parinte, decat fericirea

de a vedea cum puiul tau incearca sa isi faca propriul drum in viata.

Este un sentiment frumos, pe care cu greu il poti descrie,numai un parinte

poate intelege ce inseamna cand isi vede puiutul cum prinde aripi.

Pentru ca am promis ca revin cu cateva imagini de la spectacolul sustinut de Karina

la Palatul Copiilor ,postez cateva imagini   de la spectacol.

Imi cer scuze de calitatea imaginilor,dar cum eu nu am putut filma din cauza gripei si sotul

trebuia sa fie in culise, cateva mamici dragute de la clasa fetitei au reusit sa surprinda

de la distanta aceste imagini.

Tin sa le multumesc pe aceasta cale.

Maria.