Viata la tara


In fiecare an cand primele raze de soare vesteau cu bucurie venirea  primaveri

de fiecare data ma intristam.Zilele mi se pareau lungi,triste si apasatoare si an dupa an totul parca

se derula ca intr-un film nesfarsit.Totul erea la fel servici,copii,mancare,curetenie o iesire in

fuga la resturant,plimbari prin parcurile de joaca si cam atat.

Asta pana cand am zis gata,,,,,trebuie sa schimbam ceva si……….am ales sa facem un imprumut la banca

si sa cumparam casuta pe care am dorito atat de mult.

Zis si facut,numai ca in viziunea noastra amenajarea casei nu dura asa de mult,ploile ereau nesfarsite,probleme mari si mici se iveau la tot pasul.

Dar…….pentru ca exista si un dar, am reusit sa trecem peste toate ca de fiecare data impreuna si sa facem din casuta cumparata un loc primitor si locuibil.

Casuta noastra erea nelocuita de 7 ani ,dupa repetate discuti avute cu contructorul am hotarat ca nu este necesar sa o daramam ci doar sa o cosmetizam.

Avand in vedere ca avea o structura solida si , mai ales ca timpul si chiar bani nu ereau un punct forte am hotarat sa o pastram.

Daca primul an a fost mai greu si imi parea ca ideea de a avea o casuta la tare este o mare nebunie,in al doilea an cand lucrurile se mai asezase aveam o viziune mai optimista.

Si intradevar primavara lui 2011 a fost cea mai frumoasa primavara din viata noastra,parca totul plutea in jurul nostru primele raze de soare care vesteau  cu bucurie venirea primaveri ,  aduceau pace si bucurie in sufletele noastre.

Pentru ca fiecare sfarsit de saptamana aducea cu el si o bucurie imensa pe care nu o mai simtisem pana atunci.

Daca pana atunci munca la birou imi parea grea,am descoperit ca munca fizica erea si mai grea si , cu toate acestea am realizat ca aveam o satisfactie mai mare  cand munceam la gradina,in comparatie cu munca de la birou.

Nimic nu este mai frumos ca la tara,sa te scoli dimineata sa mergi in  umbrar sa iti bei cafeluta in ciripitul pasarelelor,si sa le urmaresti cum zburda prin salcami proaspat infloriti,,,sa te bucuri de aer curat si de linistea care te inconjoara .

Am simtit mai mult decat oracand ca am devenit eu insami,pentru ca uitasem cum este sa te bucuri de viata,uitasem cum este sa iti simti sufletul aidoma unui copil,uitasem ………..sa visez cu ochi larg deschisi.si,………….mai uitasem, ca viata este asa de scurta si nu stim sa o pretuim.

Chiar daca casuta noastra draga de ea  este acolo singura si ne asteapta,noi zilnic ne gandim la ea si asteptam cu bucurie in sufletele noastre ca primele raze de soare primavaratice sa ne lumineze drumul catre ea.

–imagini de la casuta noastra de la tara.

in casa de la tara